wenchepenke

VabbeliVAB!

2014-09-09 @ 10:37:28

Hoppas detta är sista dagen på et tag som jag vabbar... Känns ju lite hemskt att ha vabbat 3 av 9 dagar i September, men vad gör man?
Bara att vabba det... Vi måste ju följa 48 timmars regeln!
Är förövrigt inte så fasligt pigg själv heller 😞 Hostar så jag tror lungorna följer med ut snart! Tur man har Coccilana så man får sova iaf! Så nu då flickorna är på dagis, ska jag passa på å sova en sväng. Iaf vila!

Ligger här i soffan och tänker att jag bör göra nåt med alla äpplen! Dom är ju så fina i år så det är synd att inte använda dom


Men det får bli en annan dag!
Nu ska jag krypa under filten och vila...

Ha en bra dag 😎
Kramen
W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback