wenchepenke

Nattuggla eller morgonfågel..?

2014-09-20 @ 05:19:49

Här ligger jag kl.05.04 och skriver et blogginlägg 😛 Skulle förflytta mig från soffa till säng och vart såklart pigg! Så klassas man som nattuggla eller morgonfågel då??? 😉Tänker då inte kliva upp än..

Det hela började med att vi skulle ha lite fredagsmyyys. Vi tände lite ljus och eldade och skulle titta på Ensam hemma 2 (alltså jag och grabbarna. Flickorna sov och pappa L var på poker-kväll hos kompisar).
Förmodligen blev det väl så varmt och skönt, så vi somnade en efter en 😉


Vaknade av att L ville ha plats i soffan, så då fick jag väcka 3 sovande pojkar och göra kväller. Dock la jag mig på soffan igen. Fråga mig inte varför...

Senare idag blir det kalas åt Eirik, så hur jag ska lösa allt medans Lars jobbar får jag nog klura lite mera på.. Ingen höjdare att ha med sig lilla A i affärer. Hon ska såklart stå uppe i setet på vagnen och försöker slänga i allt som står för nära, så jag blir alldeles svettig 😨
Äh, löser sig! Bruker göra det..

Hörs!! 💜
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback