wenchepenke

Ledig dag.

2014-09-16 @ 09:59:00

Då har jag jobbat klart helg och måndag så nu ska det bli skönt med ledig dag!
Dock har jag struntat i tvätt och liknande medans jag har jobbat, så det finns ju lite att göra...
Förövrigt att det varit en jobbig helg var jag har känt att nödslakt var nära..
Förkyld och åkt på den eländiga hostan som ALLA har och som kan sitta i i många veckor. Allt hostande har gjort att jag har spänt mig så jag fått någon inflammation i nedre del av ryggen. Och sen hostade man ju ut navelbråcket oxå som om det inte räckte med allt annat..
Men efter att ha ätit Diklofenak, alvedon och Coccilana några dagar nu så tror jag att jag är på rätt väg 😀
Så, då var det färdiggnällt om det ! 👍

Börjar närma sig resan till Ullared med goda vänner nu 😀 Lääängtar! Bara 14 dagar kvar nu! Innan dess ska jag hinna en sväng till frissan, kolla på handboll och några kalas ska betas av.

Näää... Är väl bara att börja med alla måsten!

Ha en fin dag 😀
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback