wenchepenke

Jag tror jag får nåt fel...

2014-09-10 @ 10:46:33

Just när man tror att faran är över.... så kräks 2 barn till!! 😨 Bara att vabba en dag till då... Stackars barn! Och jag är sååå fruktansvärt less nu! Just när man liksom har kommit igång med dagis och dagjobb, så får man börja med att vabba!
Vi har fått vår del nu tycker jag..
Blir flickorna sjuk nästa vecka, får Lars vabba! Nu vill jag jobba.

Molly skulle få följa med dagis till badhuset idag. Snacka om laddad tjej! Badpåsen var färdigpackat redan igår morse och nu har hon hållit i påsen sen hon klev upp kl 7 i morse 🙊
Kul när dom längtas efter saker/händelser, men det kan bli hemskt tjatigt oxå 😉


Trodde mina öron skulle ramla av där et tag 😀
Anine kämpar på med att äta själv och det börjar faktiskt gå riktigt bra! Mera som hamnar i magen än på golvet/ansiktet/knä nu.

Sen lekte hon telefon med yoghurt-skeden så då var håret fullt med kladd ändå... smällar man får ta! 😉

Idag är en grå och trist dag. Smårregnar hela tiden. Lite höstväder! Skönt att sitta inne under filten och dricka kaffe. Jobbkväll väntar, så då får det gärna bli bättre väder!

Ha en bra dag!
//W 💜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback