wenchepenke

Fredag och vab igen..

2014-09-26 @ 13:27:31

Då var det dags igen! Anine fick feber och kräktes igår. Tror dock inte på magsjuka, utan det är nog allt slem och snor som spökar.
Jag fattar inte hur man kan få en förkylning till när man redan är förkyld?? Det är hårt att börja på dagis! Det brukar ju vara så att att det första halva året på dagis, är dom ofta sjuka. Har iaf mina andra barn varit. Kroppen ska väl bygga upp imunförsvaret förmodligen..
Men kul är det inte! inte för dom stackars små som är sjuk, och inte för föräldrarnas plånböcker heller... Det försvinner ju en del av lönen. MEN pengar är inte allt 😀


Så idag roar vi oss med att knäppa igen spännen👍

Igår var jag och brottades på den stora Lindbergs utförsäljningen! Jag var ju inte själv om jag säger så.. Kära värld vad folk! Så mycket folk som det var igår, har det nog inte varit förr. Helt galet!


Här står jag i kö. Långt där borta vid väggen är kassorna!!! Det blev till att köa i 40 min.. 😨 Urk! Tur man inte hade ungarna med. Fyndade en vinterjacka åt Chrisse, lite mössor, vantar och skarf.


Helgen är jag ledig. Får se vad den har har bjuda på 😉 Ska iaf på handboll i Alfta med Malin på söndag...

'5 dagar kvar tills Ullared'

Ha en bra helg!
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback