wenchepenke

English breakfast.

2014-09-21 @ 11:02:24

Idag körde vi på lite engelsk frukost här i huset. Nåja, nästan varje fall ☺
Äggröra och bacon! Supergott, ibland ska jag tillägga.



Skulle man äta detta varje dag, så skulle nog magen skrika på hjälp snart nog! Min mage iaf som är lite känslig mot fett..
MEN vi hade lite annat oxå på bordet. Eller vi hade typ allt som fanns i kylskåpet, på bordet!😀
Havregröt, yoghurt, mjölk, flingor och mackor! Götteligött!

Igår hade vi kalas för Eirik. Magsjukan förstörde ju för oss förra helgen. Men nu så :-)
Hans favvotårta är prinsesstårta. Väldans pillrigt och en utmaning för mitt tålamod! Men fick ihop den tillslut 😅


Taskigt kort bara..

Nu sitter jag och tittar på mina smutsiga fönster och tänker på om jag ska ta tag i det innan regnet kommer.
Tror jag ska ta mig en kopp kaffe och suga lite till på den karamellen faktiskt!
#hatarfönsterputsning...
Senare får det nog bli Willys och storhandling. Bara Lars kommer hem.

Ha en förtjusande söndag 😊

(10 dagar kvar till Ullared, tjejer 😁)

Kramen
W 💜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback