wenchepenke

Årets första snöflingor!

2014-09-24 @ 12:48:09

24: e September och dom första snöflingorna har ramlat ner från ovan. Vad tycker man om det då?
Själv tycker jag att det är lite väl tidigt.. Hua vilken lång vinter det kommer att bli om den ska komma redan nu!! Nä, låt det vara höst iaf en månad till.
Men nog kryper väl julkänslorna fram lite när det är lite småruggigt ute och man får sitta framför braskaminen och mysa 🎅

Igår var det en stökig dag på jobbet, så det känns extra skönt att vara ledig idag!
Längtar som en tok efter att få åka till frissan på måndag och fixa till skatboet😀 känner mig så fruktansvärt ofräsch nu när man har utväxt på minst 5 cm. Men vad göra?
Håret växer som ogräs och jag är väl lite dumsnål som inte åker oftare än var 3:e månad..


Hårsnodden i bara!! 😉

Lite senare ska vi på kalas till kusin Emma som fyller 7 år. 🎂 Molly och jag ska gå på leksaksaffärn och kolla efter något tjusigt åt henne sen.



Molly väntar och väntar på att klockan ska bli 14 så Frost visas på tv, filmen vi hade har gått sönder 😨 kris!!!! Så nu sitter dom där vid datorn och tittar på Lilliefee (?? stavningen??). En storasysters knä är allt bra att ha när mamman är omöjlig och inte låter en få riva i lådor! 😉

Nu blir det lite nagelmålning här! Molly ska vara fin till kalaset 💅 viktigt det!

Hej hopp!
//W 💙

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Attans, jag som satt precis och tänkte på att föreslå en fika idag..men får ta det en annan dag :)
Frost finns på dreamfilm att se ;)

2014-09-24 @ 13:25:13
URL: http://www.nattstad.se/MagnifikaMarie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback