wenchepenke

Vad är det för fel??

2014-10-23 @ 09:26:54

Jaa här ligger jag då... Känns som jag har foglossning fast 10 gånger värre.Det gör ont att ligga, sitta och stå. Jag kan inte ligga på rygg och heller inte magen. Det känns som att något ligger alldeles galet i bäcknet! Hade svårt att ta mig ur sängen i morse. :-( Bara att inse att jobba går inte! Ska ringa sjukgymnasten och försöka få en akuttid.
Är så trött på den ständiga värken jag har i kroppen! Alltid ont i muskler och leder, fast på olika ställen! Vad är det för fel på min kropp??
Gaaaaaaad!!
Våra bästa år får hålla mig sällskap idag


Hoppas dagen går fort och att morgondagen är myyyycket bättre!

Ha en bra dag ni andra 😊
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback