wenchepenke

Ny vecka- nya möjligheter!

2014-10-07 @ 16:02:42

Hej hopp!
Då börjar jag repa mig efter Ullaredresan och jobbdagar.
Dock var det tungt idag... Sliter med yrsel för tiden! Känns som att jag ständigt är i en båt och gungar. Knäpig känsla... Jag mår inte illa eller så, utan det är mera en obehagskänsla. Måste kolla upp det där, men jag mistänker att det är stress som spökar.
Har jobbat mycket nu och sen när man är ledig, är det massor att ta reda på här hemma.. Blir 2 månader nu som jag inte jobbar lika mycket iaf, så hoppas att det hjälper sig.
Men iaf idag, så fick jag migrän- känningar. Mådde illa och molvärk i huvudet. Tur man jobbade kortdag idag. Tog en migräntablett och som 40 min. så nu känns det bättre 😊

Anine åkte hem med feber idag.. Igen!! 39.6 så hon är inte så kaxig. sitter och tittar på Pippi och äter macka. Får se om vi klarar oss ifrån att vabba. Jag är ju ledig i morgon så...

Idag är det väl höst med stor H. Blåsar och regnar. skönt att vara inne såna dagar 😊


Hela altan är täckt med björklöv nu.. Nu får dom löva klart så man kan kratta och göra iordning inför vintern!

Vi hörs 👍
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback