wenchepenke

Migrän..

2014-10-21 @ 10:15:53

En sån dag idag!
Vaknade med migrän, och då vet man ju att resten av dagen kommer se lika ut tyvärr 😕 Har stoppat i mig migränmedicin så hoppas det släpper lite snart! just nu känns det som att vänster öga ska tryckas ut snart!
Denna gången får jag skylla mig själv för migränen. Använde glasögonen för lite igår plus att jag aldrig sover en hel natt någon gång!
Och nej, det är inte pga barnen jag vaknar. Utan jag vaknar flera gånger per natt helt utan anledning. Det är nog någon form för stress som gör att jag sover så lätt. Kommer liksom aldrig in i någon djup sömn..
Kanske skulle kosta på mig lite massage och så??
En annan gång 😊
Nu får det bli ryggläge i soffan. Vila upp mig till kvällsjobbet!

Ha en bra dag!
W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback