wenchepenke

Besök.

2014-10-08 @ 13:12:07

Äntligen!!
Idag passade det så jag fick träffa Malin igen. Flera månader sen senast.. Tiden bara går och går, hon har 4 barn och jag 5 och sjukdomarna går om varandra. inte lätt att pyssla ihop en träff 😕 Men nu så!
Även fast vi inte ses så ofta, så finns du ofta i mina tankar ❤





Så himla mysigt att få ses och prata på om allt och inget!
Anine vill gärna sitta i knä på Malin, lite för att göra Helge avundsjuk, det är ju hans mamma!!. Men oxå för att hon är ju inte pigg... Hade 38.9 i feber i morse och igår kväll 39.9.. Så ja, det blir vab i morgon :-(

Nu sitter jeg här i soffan och ugglar



Tröttheten kom över mig, så undrar om jag ska tippa omkull mig och blunda några minuter? Bara en liten stund?
Sen måste Bia och jag på Sportbolaget och beställa täckdress för bandysäsongen..

Vi hörs!
/W ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback