wenchepenke

4 Augusti 2014

2014-08-04 @ 10:39:41

Meen tänk att det redan är Augusti! Snart höst, skola och dagis start igen. Många har börjat jobba idag, men Lars är pappaledig 2 veckor till.
Det är väl på gott och ont kan jag tycka 😊 Tycker vi har haft en fin sommar med mycket bad, sol och mys. Så på nåt sätt känns det ok att det snart blir höst och att man kommer in i rutiner igen. Men samtidigt så vill man suga ut det sista som är kvar av sommaren oxå.




















Många fina sommarminnen att förvara 😊Men nu är det tillbaka till verkligheten. Dags att ta tag i träningsrutiner och kosthåll igen. Det har varit några plågsamma vändor till gymmet i veckan, men jag har gjort det jag har haft som mål och det känns ju skönt efteråt!




Tycker att jag har en hel del att se fram emot fast det blir vinter och kallt. Mycket handboll förhoppningsvis och sen resan till Ullared i Oktober med goda vänner 💖

Nä ni, livet är inte så pjåkigt 😉

Ha en underbar dag!

Kram
W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback