wenchepenke

Vårstädning.

2013-05-04 @ 21:51:48

Idag äntligen var det vindstilla pp förmiddagen så att man kunna börja kratta lite. Så mycket löv på gården så man vet inte vart man ska börja... Inte så konstigt heller med tanke på att vi har en Ek, 4 Björkar, en rönn och lövhäck..
Medans jag höll på där så fick jag plötsligt för mig att klippa ner buskarna bredvid ytterdörren. Som sagt så gjort!
Så nu får vi väl se hur det blir. Antingen växer den upp igen eller oxå inte.... Hehe!
Får väl åka och köpa någon busk då i såfall :-P Synd att man inte har fått sin mammas gröna fingrar och interesse för blommor och trädgård :-P



Ser väldigt naket ut nu, får hoppas den växer upp igen!

I morgon blir den en sväng till Getryggen. Länge sen jag var dit nu..

Nu ska jag fortsätta titta på "Drömmarnas horisont". En av mina favoritfilmer!

// Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback