wenchepenke

En liiiiten uppdate...

2013-05-18 @ 00:08:46

Tjoho!
Blivit lite dårligt med inlägg nu, men det har varit lite mycket nu i veckan!
Har ju fått jobba 3 kvällar blant annat. Det var både kul och jobbigt på en och samma gång. Kul att få träffa alla igen och få lite extra pengar. Jobbigt att släppa allt här hemma (hon är ju bara 3,5 mnd...) och att man är lite ringrostig såhär efter 7 månader. Har ju hunnit bli en hel del förändringar på den tiden... Men jag tror att det kan vara nyttigt att komma ut och jobba lite såhär ibland för mig!

Annars då? Idag kom grabbarna hem igen :-) Dom har varit ute hela dagen typ. Jag passade på att få migrän på årets finaste dag så jag inte kunna vara ute just nåt pga ljuset :-\ Bläh för migrän! Idag har jag haft synsrubbningar och yrsel, och det är allt annat än trevligt!! Kl 20 pallade jag inte mera så då tog jag medicin! Så nu har jag varit lite lullig några timmar :-P Känns som det släppt nu iaf, så då kommer jag nog vara rätt så trött i morgon antar jag...

Nä, lika bra att kasta in handduken och sova et skuv! Vi hörs mera :-)

Kramen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback