wenchepenke

Earlybirden och jag.

2013-05-02 @ 08:35:19

I natt sov hon fast halv 6 vaknade hon och ville ha mat. Fattar inte hur man bara kan vakna sådär och vara tokhungrig på en gång OCH bli så asförbannad för att det inte går snabbt nog!
Hysj hysj lilla barn, inte väcka storasyster den här tiden! Det skiter man väl i, ge mig mat nuuuuuu N-U!


Sen blev hon nöjd och glad. Somnade på en gång nästan! Nu är klockan strax halv 9 så då tänkte jag väcka henne. Blir lite pysslande med mattider när man har saker man ska göra. Molly ska ju på dagis till 10 och sen tänkte jag ta en prommis!! Fy vad slög jag har varit med det nu på slutet. Har liksom inte haft någon ork och dårligt med karaktär som man har, så blir det ju inte av! Jag har faktiskt satt vila framför promenader :-\ Dårligt med sömn på natten gör ju att det lockar heeeeemskt mycket med siesta istället för promenad när A sover....
Men idag får det bli av!
Synd på vinden bara..

Nä nu så sparkar vi igång!

Hej hopp.
//Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback