wenchepenke

Dax.

2013-05-12 @ 10:16:03

Då var det dags igen då. Det typiska för mig några månader efter förlossning: hårlossning!!
Gaaaah, känns som det är hår överallt! Kudden är full på morgonen, det blir nästan stopp i duschen när jag duschar, "hårbollar" i tvättmaskin och tröjan är full av hår varje dag! Det går mycket åt av hårrullen nu förtiden... Jag har ju ganska långt hår nu, mitt på ryggen ungefär. Det ser ju så mycket ut bara för att det är så långt!
Just hårlossningen oroar mig inte så mycket då jag är en sån som får tunna ur håret hos frissan :-P Men sen växer det ju ut oregerligt "bebishår" som brukar rama in mitt ansikte med tjusiga hår-horn! Dom går inte att kamma ner, inte att platta ner. Jooo jag längtar redan som ni hör ;-)
Bagateller, bagateller... Egentligen!

Har ju fått myst med min mista lilla juvel i helgen!


Det har varit väldigt tyst, nästan fööör tyst! Anine har svårt att sova när det är tyst (!!), och jag är lite husrädd. Rädd för att vara ensam och väldigt mörkrädd. Man kanske ska göra som C sin fröken, lägga en hammare bredvid sig i sängen?? :-)

Nåja.. Nu kommer dom andra snart hem. Skönt!

Nu får jag fortsätta att städa! Hängt ut mattor på balkongen uppe och verkar det bli regn snart. Suck!

Ha en fin söndag!

Kram W

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback