wenchepenke

Är det såhär det är att ha bebis??

2013-05-01 @ 09:02:33

Helt sen lilla A var 3-4 veckor, har hon sovit hela nätter. Vi har lagt henne kring 20 och hon har sovit fram mot 6.30 och ibland helt till 9!!
Men så var det dags för 3 mnd vaccin.. Och nu har vi haft 2 nätter som inte alls har varit så roliga! Natt till tisdag var jag upp och vände på henne, stoppa om, stoppa i napp säkert 7 gånger från 3 och tills vi klev upp vid 7.
Men i natt räckte det inte att vända, stoppa om och stoppa i napp. Nej då skulle vi ha et nattmål oxå??
Behöver jag säga att jag känner mig som en Zombie idag??
Jag känner att det går åt fel håll det här :-P Det är väl NU dom ska börja sova hela nätter och sluta med nattmål??
Hoppas detta bara är tillfälligt och att det beror på sprutan... Hon hade ju feber i går kvälls oxå och var väldigt varm även i natt...



Hon är bra nog underbar ändå trots allt stök :-) Bara att hoppas på att kommande natt blir bättre.

Nu blir det strax lek i Öjeparken med kusin-yrvädret My och moster Linda. Undrar vad det kan bli för tok då jag? ;-)

Ha en bra dag :-D
//Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback