wenchepenke

Plötsligt händer det!

2013-07-31 @ 08:14:49

Först uppe idag! Inte varje dag det händer :-\ Hinna med en kopp kaffe och H&M katalogen i lugn och ro, är inte vardagsmat för mig iaf :-)


Har snart gjort min halva del av en tuff arbetsperiod (9av 10 dagar ska göras). Jobbar ikväll, sen är jag ledig 1 och jobbar 5 kvällar på rad igen. Går faktiskt ganska bra ändå. Det tråkiga är att jag inte hinner med finalen av bilbingot i Viken :-( Inte en gång har jag spelat i sommar! Får väl åka någon annan stans till veckan. Mohed kanske??

Vi har ju varit till Furuvik med tjejerna och heeeelt glömt bort att blogga om det! Kortfattat: Underbar dag med våra flickor, Malin Stefan Emma och svärföräldrarna :-) Finns det något bättre än att höra skratt och glädjestjut från små barn i karuseller?? I think not :-)










Nu börjar minsta pinglan att vakna hör jag! Bäst att ha gröten klar då :-P

Ha en bra dag!
W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback