wenchepenke

Ensam hemma.

2013-07-23 @ 13:31:31

Igår tog L med sig flickorna upp till stugan eftersom jag ändå skulle jobba.
Det känns väldigt konstigt att vara själv! Jag har aldrig varit utan Anine någon längre stund, så ovant är det allt! Eftersom jag bara jobbar kvällar, hade jag tänkt att titta på en film efter jobbet och ligga i sängen lääääänge i morse. Vad händer??
Jag kommer hem från jobbet strax före 22 igår kväll, kör igång en film, SOMNAR på soffan efter 45 min typ och vaknar 8 i morse! Såååå typiskt mig :-)
Ja ja, fick mera ut av dagen idag då iaf :-)
Hittade solen på Solina:

Köttat ben på gymmet:

Och sen tvättat lite och gjort/ätit lunch, duschat såklart och nu blir det lite slappa på soffan en timme.

Ha en bra dag :-)
W


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback