wenchepenke

Sjukdom!

2013-02-19 @ 07:07:18

Hej!
Då har även vi blivit drabbad av influensan. Feber, hosta och magont! Vi har ju klarat oss rätt länge ifrån detta, så det var väl dags nu då. Men det värsta är att lilla Anine har oxå blivit drabbad och det känns inte alls roligt :-( Stackars liten, hostar så lilla kroppen skakar. Hon har även gått upp dårligt i vikt så nu får vi börja med ersättning.
Det känns liiiite jobbigt då jag gärna vill amma, men såklart gör jag ju det som är bäst för henne! jag kan ju inte göra så mycket mera för att mjölken ska bli fetare.
Jag äter och dricker bra och har hela tiden trott att hon är nöjd?? men nu när vi har erbjudit 50 ml ersättning sen efter tutten, så slukar hon den oxå :-) Bara hon går upp så är jag nöjd!

Bvc ordnade även en läkartid för oss igår. Så nu har Anine fått Ventoline mot hostan, vi ska tillbaka idag på återbesök. Sen blir det bvc för ny vägning i morgon. Mycket flackande till HC nu dessa dagar, men såååå himla skönt att dom tar det på allvar och man slipper få höra ordet "avvakta" som man brukar!!
Så nu ska vi nog få ordning på detta :-)



puss o kram
//Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback