wenchepenke

Nattbloggings.

2013-02-25 @ 02:44:09

Hej!
Blir en liten uppdatering såhär mitt i natten :-) Mat-tajm för lilla A som ni säkert förstår :-) Vi försöker så gott det går att amma, men det har blivit lite krångligare nu sen vi var tvungna börja med ersättning... Svårt att få henne att ta bröstet riktigt! Det går ju fortare med flaskan och trots att hon är väldigt liten än, tycks hon ha fattat det :-\ Men men.... Huvudsaken hon äter iaf!

Helgen har gått och barnen har bråkat med varann som aldrig förr!! Börjar vi bli frisk månne?
Käraste L har haft fullt upp med bandy och jobb, så mycket till helgvila för honom har det inte blivit.. Men, det kommer flera helger :-)
Söndag emiddag passade jag och småtjejerna på att ta en promenad i vår(hoppas hoppas)vädret.

såå himla skönt ute! Längtar efter sommar och sol nu...

(ni får vrida på huvudet när ni ska kolla på korten ser jag, sorry!)

I morgon väntar et möte på familjenheten i Bollnäs, men före det blir det en efterlängtat lunch-date med min fina vän Malin!

Sov så gott!
//Wenche


Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Här har vi också haft nattmål så nu ska vi sova :) men mysigt att läsa dina inlägg!längtar till imorgon och det ska bli sååå mysigt.. Sov gott vännen :)

2013-02-25 @ 03:36:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback