wenchepenke

Tillbaka till verkligheten.

2013-08-19 @ 13:15:49

Då var dagen här som var sååååå långt borta för 10 veckor sen: jobbdags för L och skola/dagis för barnen. Lymla fort denna sommarn har gått!



Molly var iaf glad för att få komma tillbaka till Tuvans förskola :-) Hon har tjatat sedan 7.45 i morse: "får jag åka till dagis nu?" men nuuuu då?"
Lite skönt är det att komma tillbaks till rutinerna igen. Faktiskt.


Som alla andra år så kommer jag in i städar-tag nu när hösten är här. (Jodå, jag vet att vi fortfarande kan få många fina dagar att vara ute på) Jag vill bara få ordning och reda så man hittar det man letar. Nu ska här slängas gammalt rammel man aldrig kommer använda mera. Är så trött på att se skiten :-) Jag skulle nog behöva en stor container ;-)


Men jag får väl vänta tills jag återgår till mammaledigheten igen... Hinner ju med lite när lillstumpan sover, men jag behöver mera tiiiid! Rätt vad det är när man är som bäst igång, är det dags att åka på jobbet... (jobbar kvällar).


Nu längtas jag tills handbollssäsongen kommer igång. Egentid för E och mig :-D Vi har redan planerat för första matchen i Alfta!

Tuddelu!
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback