wenchepenke

Konstiga drömmar.

2013-08-17 @ 09:53:11

Ibland skulle jag önska att jag kunna tyda mina drömmar!
Jag kan drömma så konstiga, sjuka, läskiga och roliga drömmar ibland så man funderar på hur det är kopplat i min hjärna :-)

Som nu 2 dagar på rappen har jag drömt samma sak. Och det känns inte som att jag drömmer utan att det är något konstigt mellanstadie mellan dröm och verklighet. Det är så sjukt skrämmande på nåt vis..

Såhär börjar det: Jag får en "bild" av en stoor röd leksaks-lastebil. På flaket på denna lastebil sitter det en ljushårig kille på kanske1-1/2 år som griner för att han inte vågar ta sig ner därifrån. (Ni vet när dom börjar klättra överallt och dom kommer upp men inte ner. Den åldern.)

Sen kommer nästa "bild". Fortfarande en ljushårig kille, men denna är typ 14-15 år. Jag ser han bara bakifrån. Han har en baseballcaps på sig. Jag tror det måste vara et kök han sitter i med hörn-fönster (fattar ni?), iaf sitter han vid något jag tycker är köksmöbler. Han sitter på sidan av pinnstolen med ena armen över ryggstödet och sen ser jag varma bullar och et glas mjölk???!

Rätt vad det är så är jag och går på en stig runt et vatten. Då träffar jag på en tant vid et hus som står och krattar. Hon stannar upp när jag kommer och pekar upp mot en liten skog och säger "Det har hängt en mann". Jag skyndar mig därifrån, men hur mycket jag än fortsätter att gå så kommer jag till samma tant som säger samma sak.
Just då så är det precis som att det kommer et kallt gufs för jag drar täcket runt mig (tror jag? Eller drömmer jag?) och sen säger/tänker jag: jag vill inte!.


Då förvinner allt.
Detta har jag drömt 2 nätter irad och jag kan inte förstå?? Det finns ju liksom ingen vettig förklaring på detta. Eller vad det är för mening.?


Det är väl så med drömmar :-) Det är ju så många intryck hela dagen som spelar in på vad man drömmer :-) Men jag tycker inte om att bli skrämd...

Jaja... Detta var väl en konstig uppdate :-) Känn er fri till att tolka min dröm för jag kan det inte!

Nu blir det kaffe och hårdmacka och ikväll väntar jobb :-)

Hadet bra!
//W

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback