wenchepenke

Bottenplan.

2013-08-03 @ 11:25:16

Är där nere och jollar nu då.. :'(
Det mesta känns bara trist och man vill bara stänga in sig och gråta. Gråta floder! Grubblar både på det ena och det andra och känner mig sliten! Orkar inte riktigt med mig själv nu känner jag och då är det förstås svårt att vara en glad mamma/sambo.
Om det kunna finnas en knapp så att man bara kunna stänga av och bort med joll-tankarna då! Jag är ju en sån person som inte är så duktig på att tala om när allt känns jobbigt, men istället blir tyst och tillbakadragen.. Inte så lätt för min omgivning heller förstås..


MEN... man måste väl ha såna här dagar oxå för att känna när man verkligen är lycklig och glad??
Det tror jag iaf :-) Och det positiva är att nu kan det ju bara bli bättre :-)
Måtte den här dagen gå fort så en ny och bättre dag får komma :-)

Hoppas ni alla får en bra dag!

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback