wenchepenke

Bebisen rymmer!

2013-08-15 @ 17:19:34

Vad himla fort det går och vad mycket som har hänt på bara några veckor!
Lilla damen i huset är nu 6,5 mnd gammal. Sitter själv, står och gungar på alla 4 och tar sig runt överallt med någon konstig militärkrypning (fast utan nät :-P). Och fort går det!!




Dröjer nog inte länge för hon kryper på riktigt. Bara man får in tekniken så går det ju bra :-)
Upp med grind och annan spärr för trappen!!

Idag kommer faster Malin och ska passa barnen en liten stund. Lars är på barmarksträning med bandylaget och jag ska ta med farmor Gerd på tut-bingo i Mohed. Hoppas på storvinsten såklart ;-)

Vi får väl se! Brukar inte ha någon tur när det gäller spel.. Men mycket tur i kärlek har jag iaf :-)
Och vad är väl bättre än det?? Sååå mycket viktigare än pengar tycker jag.
MEN om ni hemskt gärna vill, så får ni ju hålla tummarna för mig ändå :-D

Ha en bra kväll!
//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Meeen vad fort det går med henne :) stor flickan snart. Jag håller tummarna för dig ikväll. Sen så ses vi imorgon :) kram

2013-08-15 @ 19:23:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback