wenchepenke

Söndagsmys.

2013-04-22 @ 17:34:08

Ööööh, vart tog helgen vägen?? Kommer knappt ihåg vad vi gjort...
Lördag åkte iaf Chrille och jag till Bollnäs för att handla nya vårskor åt honom. Världens lämpligaste unge att handla med! Det tog 2 min sen hade han hittad dom han ville ha! Lyckoträff perhaps??? ;-)



Det blev bara en snabbvända dit, för Eirik var ensam hemma... Vi åkte buss eftersom Lars hade bilen i stugan och då blev man ju påmind varför man hatar att åka buss. Urk för åksjuka :-\

Nåja... Söndag var L på jobbet igen så då var jag ensam med alla ungar! Förmiddagen gick åt till lite måsten. Putsade fönster bla. Då jag var precis klar, kom jag att tänka på att pollensäsongen är ju här snart. Man kanske skulle ha väntat?? STONK :-)
Eftermiddagen tillbringade vi i Öjeparken! Hade lite fika med åt ungarna så det var mysigt.







Molly älskar att vara ute! Det är lite svårt då man har en bebis som äter var 3-4:e timme och man läre ta ut och inn Molly för att mata henne .. Men hon är ju lite för liten att vara ute själv, så då får det bli så!

Nä... Får väl börja på lyxmaten: stuvade makaonrt och korv :-P

Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback