wenchepenke

Påsken!

2013-04-02 @ 20:35:11

Tjoho!
Då har påsken kommit och gått :-) Vad har vi gjort i påsken? inte mycket... Tagit det lugnt, shoppat lite och kollat på handboll.
Pojkarna åkte till pappa på långfredag så då hade vi lite påskmys på torsdagen. Lars och jag hade gömt påskägg och gett dom massor med ledtrådar för att hitta dom :-) Gjorde så ifjol oxå och det blev lyckat även i år! Benjamin är ju som en studsboll vid såna tillfällen, så roligt att se :-)


Även jag fick påskägg av älsklingen :-) Fylld med mitt älsklingsgodis,lotter och en klipptid! jag blev så himla glad så ni kan inte förstå!

Söndag gjorde vi en trip till Ikea och Jula. Ny duschkabin och lite hyllor till vårat rum blev det. Plus en hel del annat smått o gott :-) Köpte lite nya kuddar till att ha i soffan i härliga färger; lila och grönt!

Måndag åkte Erika och jag till Alfta för lite handboll. Kvalmatch till div 1. Matchen spelades mot Kiruna(!!!!). Spännande och rolig match inför en fullsatt sporthall! Jag trodde vi var ute i god tid som var där 45 min innan match, men ICKE! Vi fick plats iaf, även fast det var något trångt :-P Även jag med mina små korta ben, hade trångt:-) Alfta-tjejerna gjorde en kanonmatch tycker jag, och vann med 29-20 mot Kirunas div.1lag! Nu blir det returmatch i Kiruna på söndag. Spännande att se hur det går, men hoppas dom gör en lika bra match där! Man blir ju sååååå sugen själv på att spela :-)

Nu är det Silverado på tv så nu avslutar jag!

Hejhopp!
//Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback