wenchepenke

Morgonpigg Anine.

2013-04-25 @ 07:44:49

jaaa 05.15 tyckte hon det var dags att träna både lungor och röst så 5 av 7 i familjen plötsligt var vakna! Hon brukar nästan aldrig grina så man blir alldeles förvånad dom gånger det händer! Just i morse var det att hon vaknade och kom på att hon var hungrig+att det var ganska ljust både ute och inne..

Känns ju sådär att man hade svårt att somna själv inatt... Klockan var typ kvart i 1 sista gången jag tittade..


Får styra upp det med stora mängder kaffe och siesta på lunchen idag :-)

Ni andra får ha en bra dag, medans jag gäspar mig genom min... :-)

//Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback