wenchepenke

Dags!

2013-04-26 @ 16:33:42

I går var det dags! Brukar få några rejäla migränanfall några gånger pr år och igår var det dags! Usch, alla ni som lider av migrän vet hur jävligt det är.. Det som hjälper för mig är att ta migränmedicin, lägga mig i et mörkt rum, kall handduk på pannan och sooooova! tyvärr så är det svårt att få till när man har barn :-\ men lilla A var snäll på mamman och sov 3 timmar i sträck. Så då fick jag vila lite.. Brukar inte vilja ta medicin när jag är själv med barnen för jag blir så konstig av dom. Känns som hjärtat är på väg ur kroppen, allt blod kokar, blir jättetrött och känner mig nästan full! Men igår var jag tvungen... Var lite svajig då jag följde med C på ridskolan :-P
Efter attacken blir jag TRÖTT! Så idag har jag varit slö som bara den:-)

På väg till Bollnäs nu med lillan och Lars. Glåma lite och veckohandla :-) Sen är det benen på bordet och HELG :-D

//Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback