wenchepenke

Barnvecka igen.

2013-04-20 @ 20:01:50

Då var pojkarna kommit hem till mamma igen :-) Usch vad man saknar dom när det är pappaveckor... Lars tog med Molly och Benjamin till stugan för övernatting (vedhuggning) och kvar hemma blev jag med resterande barn! Känns väldigt tomt och konstigt när några barn är borta på annat, men vi lyckades mysa lite ändå ;-)
Eirik hade sin kompis Jesper på övernattning. Räknade nästan med mycket skratt och skrål till långt på natt, men faktiskt så vart det inte så :-) Dom gick upp på pojkarnas rum och tittade på Terminator, så Christian och jag fick sitta själv och titta på Let's dance.
Fick även sällskap av honom i sängen i natt :-) Inte ofta dom vill sova med mamma längre, men nu fanns det plats!

Idag blev det en trip till Bollnäs för att hitta skor åt honom. Blev påmind varför jag inte gillar att åka buss :-\ Urk i magen.. Åksjuk!



Gopojken och jag!

Nu får det bli läggdags för flickorna, sen ska man väl leta pojkar över hela Gårdstjärn ;-)

Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback