wenchepenke

Äntligen!

2013-04-09 @ 12:28:05

Så äntligen var det dax att få klippa sig!! Är ju faktiskt et halvt år sen senast :O Så nu känner man sig lite (halvt)fräsch igen. Inga torra, splittrade hårtoppar så långt ögat kan se :-) Fick tunna ur lite oxå. Har ju jättetjockt hår, så det är skönt att få tunnat ur lite. Här är resultatet:



Det syns ju inte så väl vad jag har gjort, men det känns för mig :-D Jag vill ju ha långt hår...

På eftermiddagen blir det en promenad med Erika. Skönt i det fina vädret, men nu får det väl räcka med kylan! I morse var det -10 kl 7. Vill ha vår och lätta kläder, packa bort alla vinterkläder och skor. Sitta ute och äta frukost! GE MIG!!
Lite lunch och en liten siesta känns lockande, så så får det bli :-)
Ha en bra dag!

//Wenche

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Fin du är!!

2013-04-09 @ 16:56:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback