wenchepenke

Afternoon tea med goda vänner!

2013-04-16 @ 08:27:59

Då har man provat på afternoon tea i Voxna herregård och jag vart inte besviken kan jag säga :-) Otroligt gott och mysigt var det i sig själv och med trevligt sällskap blir det ju annu bättre! Skratten var många så magmuskeln fick träna rejält :-) Kära nån, jag ser oss 5 framför oss med alkohol innanbords, hur skulle det kunna sluta??? ;-)



Otroligt goda Scones med olika sorters marmelad fanns det. Bla Hallon-choklad som var en spännande smak. Små snitter med lax och hamburgerkött fanns och olika sorters te att välja på. Provade Äppel, kanel och chili-te och det var jättegott! Brukar inte vara så förtjust i chilismaken (annat än i mat då..), men detta var gott :-)





Fikabrödet var inte fy-skam det heller. Ljuvliga små cupcakes med god frosting, chokladkaka med kokos, lakrismaränger, något flarnaktigt med ingefära (kommer inte ihåg vad det heta). Anyway: Jättegott :-) Åk dit och prova vet jag! Dom ska bara köra detta 4 söndagar till, så passa på!

Jisses vilken reklam jag har gjort för Voxna herregård nu ;-) Skulle vilja fått en liten sightseeing med i priset oxå! Älskar gamla herregårdar.

Nu ska vi göra oss redo för dagis :-) Ha en bra dag!

Kramiz
Wenche

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback