wenchepenke

slut...

2012-10-31 @ 20:41:09

Idag är en sån dag som jag känner mig helt drenerad för energi! Skulle kunna jämföra det med att jobba en delad tur för sen gå och träna hårt i 2 timmar. Ungefär så känner jag mig :-) fast jag har värken jobbat eller tränat.. Bara att hoppas att morgondagen blir bättre :-) Då blir det några timmar med egentid då Molly ska till dagis. välbehövligt både för henne och mig :-) Jag känner mig inte direkt som någon rolig mamma nu.. Mitt uppi mitt "boa" humör som jag är så blir det mycket sånt, och sen är man ju som man är i kroppen nu :-\ krypa på golvet och leka går liksom inte... Så det blir fint med dagis i morgon :-) nu får det bli lite te och Greys anathomy :-) ha en fin kväll!
//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback