wenchepenke

Så tycker jag!

2012-10-04 @ 21:08:37

Hello!
Torsdag och i morgon kommer mina go-pojkar hem :) Jag ska även få träffa min kära sambo igen :D Jodå, han är hemma varje natt, men han jobbar kväll denna veckan och det har blivit riktigt lååååång sovmorgonen nu för honom. Kruxet är ju att jag jobbar lördag, söndag och måndag... Men kortturer, så vi ska nog hinna ses lite iaf.
 
Läste en blogg här om dagen var personen som skrev hade fått kritik för att hon bara la ut kort på ena barnet och att det då kan tolkas som att hon tycker om ena barnet mera än det andra. FEL anser jag!!
Om jag ska prata för mig själv, så lägger inte jag heller ut så mycket kort på mina pojkar på Facebook och inte så många här heller. Det har såklart absolut inget med att man tycker om dom mindre utan för min del så handlar det om respekt och integritet. Jag tänker lite längre framåt... Min stora grabb till exempel som är 10, har klasskompisar som har Facebook (han får däremot INTE ha än) och kort som jag tycker är gulliga blir nog troligen inte uppfattat så av 10 åringar. Utan det kan bli en grej som han blir retad för... Har han sagt att han inte vill att jag ska knäppa kort på honom så gör jag inte det. Ska inte jag  som hans förälder respektera det?
Visst knäpper jag kort NÄR HAN VILL och jag har mycket kort på alla mina barn som jag tittar på, men som sagt: det handlar om respekt för mig!
Man kan ju gå till sig själv och tänka hur det skulle kännas för en annan.
Så nu vet ni det :)
 
Annars kom jag till att tänka på att det snart är jul ju :O Måste börja fundera på julklappar och göra klart! Mycket tveksam till att jag orkar med det dagen för julafton... Tänka tänka :)
 
Nu blire hela Sverige bakar!
Tjolahopp :)
 
//Wenche
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

Ja, just det där får jag ju en jävla massa skit för i min blogg, för att jag lägger ut mycket mer på Alma än på Oscar, för då MÅSTE det ju vara så att jag älskar Alma mer!!! Bullshit! Hur roligt är det att lägga ut/se bilder på en pojks rygg?! Eftersom jag måste smygfota han när han inte ser om det ska bli nån bild. Joll!!!

2012-10-04 @ 22:55:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback