wenchepenke

Oktober..

2012-10-01 @ 23:07:43

Hej!
Då har en till vecka gått och vi har kommit till 1:a oktober (i en timme till). Och vi har gått in i vecka 25. Fattar inte riktigt att vi redan är där... Jag känner på kroppen att vi är där, men samtidigt har man liksom inte fattat ändå :P
Är väl säkert för att man har så fullt upp jämt så den ända tiden jag tänker på det,är när jag sätter mig ner och det börjar bli stooooor fart i magen :)
 
Förra veckan var fylld med jobb, renovering, barnen och jag fyllde år! Bestämde mig väl för att jag inte ville ha något kalas. Jag fyllde inte jämt och det är så många kalas nu utöver hösten, så nej... Men gjorde iaf en jättegod (tycker jag) morotskaka med citronfrosting på. MUMS!
Så syrran med barn kom och svärisarna. Fick en jättefin blomma och choklad av dom.
Av älsklingen fick jag en ram med många fina kort från mitt hemstället. Jättefint :)
Och et besök på Spicy Cow vart det oxå! Kära värld vad mätta vi blev! Och just nu har jag ju magen full av bebis oxå, så det blir liksom stutt rätt snabbt. Vi tippade omkull i vart vårt hörn av soffan sen då vi kom hem och somnade i äkta LarsochWenche-style :) haha snacka om MÄTT. Det är inte ens skönt att vara sådär mätt, men så blir det alltid efter et besök där.
 
Ikväll har jag jobbat. Jobbade bara 5,5 timme, men det känns som att jag har sprungit et marathonlopp. Typ! Helt slut, så nu ska jag tippa omkull i soffan igen och titta på tv :)
 
Sov gott!
//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback