wenchepenke

Vaknar till liv...?

2012-01-17 @ 21:39:38

Som jag har skrivit förr så är det som att min kropp går i dvale på hösten och vaknar till liv igen på våren. Har varit lite låg nu några veckor, eller snarare månader. Ingen lust eller ork att göra något, har ingen energi heller för den delen. Jag gör det jag måste och sen vill jag bara soooooooova! zzzzzz letar chanser hela dagarna efter att få blunda en liten stund. Fruktansvärt jobbigt att vara så trött!
MEN idag när jag jobbade tittade solen fram, det droppade från taken och snön började tina bort från vägarna DÅ kände jag att jag är på väg tillbaka :)
Plötsligt kände jag att jag nog kommer att överleva denna vintern oxå och lite positiv energi kom tillbaka. Jag är på väg att vakna igen!
Fast nu är den slut. Jag är trött igen! :)
Men nu är det ju kväll och lagligt att vara trött!

I morgon ska jag in på boende och jobba en sväng! Känns som att det var fruktansvärt länge sen. Sista gången jag var på boende var nog i början på Augusti, så det är ju ett tag sen :) Men det ska bli kul att komma in igen och sen vad jag tycker! Sen blir det långdag på torsdag: 7.30-16! Skönt att det rullar på med jobbet oxå :) Bara att kämpa på!

Tänkte försöka vara vaken tills kärleken kommer från jobbet, men som det känns nu läre jag nog inte lyckas idag heller! Lägger jag mig ner nu så är jag nog borta inom kort :P

Nu ska jag titta klart på handbollsmathen!

Ha en trevlig kväll hörni.

// Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback