wenchepenke

Söndag!

2012-01-22 @ 21:40:13

I fredags var "lill-familjen" en sväng till Borlänge. Äntligen en dag som vi inte hade någon tid att passa, utan kunna vara där hela dagen om vi ville det!
Såklart var jag inte på shoppinghumör just den dagen, så det vart inte mycket handlat :P
Köpte ett linne, lite smink, shampoo/balsam och nappar åt Mollysen. THAT`S IT!!
Hahaha... vad lustigt att man ska inte ska vara på shoppinghumör när man har tid :) Men, jag sparade ju lite pengar på det iaf :)

Lördag gjorde vi inte mycket. Hade ingen lust eller ork, fast utöver kvällen vart jag lite rastlös... Erika och Love var och hälsade på en sväng. Jättemysigt :) Såååå länge sen nu! Man har ju jämt så fullt upp så man hinner inte med kompisar :S Har dåligt samvete för det. Har nog en hel lista över saker jag ska bli bättre på och bli bättre på att träffa kompisar är ena grejen :)

Idag har vi bara slappat oxå! Molly bestämde att det var morgon 5:45 i morse. Bara att kliva upp och göra det bästa av det! Hon var på bra humör iaf, så då går det ju bra. Gissa om jag var trött vid lunch? Jaaaaa, jag la mig faktiskt och vilade när hon sov... Haha i drömmen åt jag vaniljhjärtan och då jag vaknade, var jag alldeles sugen på det :) Fast jag hade ju inga här hemma och tur var väl det!

Syrran och jag var å bio ikväll! Vi såg filmen om Marilyn Monroe. Filmen var väl sådär tyckte jag. Var ju inte någon action-film direkt, så så stora händelser var det ju inte! Den var inte heller tråkig, utan en medel film. Ingen film jag kommer titta på igen om jag säger så. Under filmen så slog det mig vilken tragisk flicka med et tragiskt liv detta var. Konstant olycklig, varit gift 3 gånger innan hon fyllde 30 ( Jo jag vet, Hollywood i et nötskal!!), pille-knarkare och mera eller mindre alkoholist! Vem vill ha et sånt liv? Nä, att vara kändis är nog inte så glamouröst som man tror... Aldrig kan man lite på någon, för man vet inte om det är dig dom tycker om eller kändiskapet.. Allt hon ville var att få något i livet som hon aldrig hade haft: någon som älskar en på riktigt!

Tacke sig till det livet man själv lever! Skulle inte vilja byta det bort för allt i hela världen.


Mollys nya favvo-leksak! En trägubbe som Eirik gjort i skolan. :)

Nu ska jag gosa lite med Lars innan den här dagen är slut!
Ha en fin kväll.

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback