wenchepenke

Kärlek.

2012-01-02 @ 22:29:04

Känner mig sådär galet kär, lycklig och tacksam om dagen :)
Vilken underbar känsla!!
Just när man tror att nä men nu går det väl inte att få det bättre?? Då händer det en grej eller 2 som gör att allt blir ännu bättre :) Är så sjukt härligt att få såna känslor tycker jag.
Och att man fortfarande efter snart 3 år kan känna sig nykär, är väl ganska magisk?? :)
Jag tycker så iaf..
Jag har inte ångrat en sekund heller att jag för snart 3 år siden lät en fantastisk kille få riva ner min mur av ångest, mistänksamhet och paranoia. Kommer ihåg mina tankar då. Att jag nog aldrig kom till att träffa någon, jag skulle leva själv för det går inte att lita på någon og att jag aldrig skulle kunna släppa in någon för nära.
Hade sån rädsla för att bli sårad och bli lämnad utblottad..(Av någon konstig anledning. Hang nog ihop med min utbränthet. Blev lite knäpp i tankarna då)
Men plötsligt hände det :)
Lars kom in i mitt liv där en kväll på "Bonden" och sen har vi varit uskilljaktiga.

Jag tror att det är en mening för alla här i livet, men man måste gå på många olika stigar för att hitta den rätta vägen. På alla dessa stigar dyker det upp olika hinder och prövelser som är viktiga för att man ska lära sig något och för att kunna förstå sig på sin egen vilja och krav som man kanske inte är medveten om att man har, tills man har provat och gjort fel några gånger.
Ni kanske förstår vad jag menar??

Blev djup nu måste jag säga :P

Värd att tänka på iaf!

Nu ska jag surra lite till på nätet innan ögonen kapitulerar!

Pöss och kram på er

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Evelina

Låter härligt!!! NJUT NJUT NJUT!!! =)

2012-01-02 @ 22:54:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback