wenchepenke

Hektisk onsdag!

2012-01-18 @ 20:47:40

Nu var det så att jag lovade mina 3 älsklingspojkar att på onsdag, då ska vi åka och bada!!
Vad jag inte riktigt hade planerat var att jag skulle jobba till 17..
Men det var bara att gilla läget :)
Jag har en liten princip-sak för mig, och det är att HELST inte lova saker som skiter sig sen! En sak är att man kan avboka i sista minuten med en vuxen, men gör man det med ett barn så rasar ju hela världen ihop..
Så jag försöker att göra det jag har lovat dom. Om man inte blir sjuk eller nåt då såklart! :)

Så kl 17 rusade jag iväg till dagis och hämtade alla barn, slänger in dom i bilen och åkte till badhuset.
Alla mina barn älskar att bada! Måste vara något norskt blod som rusar i deras ådrar ändå :P
Molly har även hon blivit som en fisk. Grejen är ju den att hon inte har några hämningar ALLS! Hon litar fullt ut på att mamma är där och tar emot henne, så det gäller ju då att mamman är vaken då... ;) Tappade räkningen på hur många kallsupar hon fick idag... Men inte blir hon ledsen för det! Det är bara att harkla och hosta lite, så kan man fortsätta plaska :)

Efter badet åt vi mat och fika där! Myyyyysigt hade vi :)
Molly avslutade dagen med att knycka Benjamins läskburk och hälla den ut över hela sig...


Smakar gott med toast efter bus och lek i vattnet!

Nu ligger alla barn i säng och jag får lite egentid :) Mycket värd för mig när Lars jobbar kväll och jag är själv med alla barn hela veckan. Sen ska jag ju upp och jobba i morgon oxå, så jag behöver sova!

Ha en fin kväll :)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback