wenchepenke

Att bryta ihop och komma igen...

2012-01-31 @ 08:33:28

... har fått en helt ny betydning för mig!
Tror jag har gått genom alla sorgfaser som finns. Det har varit en vecka som har varit helt på huvudet och psyket har fått sig en knäck.
Men nu tror jag att jag börjar se ljuset där framme och jag blickar framåt!
Vi kommer att fixa det här oxå...
Tiden läker alla sår heter det och det tror jag på.
Jag har brytit ihop  - tror att jag är klar med det nu???!
Nu är det bara att komma igen - som en starkare person!

Förhoppningsvis....

Trevlig tisdag på er!

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Evelina

hua!!! Låter hemskt jobbigt!! Men vad det än är så är jag övertygad om att du fixar det. Kram

2012-01-31 @ 10:06:45

Postat av: Helena N

Styrke kramar till dig,vet inte vad som hänt,men du fixar det! kraaaam

2012-01-31 @ 21:00:05

Postat av: Anonym

TACK snälla ni! Det kommer att bli bra, det är redan på väg att bli bättre :)Det får ta den tid det tar.. Jag kanske bloggar om det en vacker dag.



Kramis till er

2012-01-31 @ 21:35:53

Postat av: Malin L

Hej!

Sänder många styrkekramar jag med. Vet heller inte vad som hänt men hoppas det löser sig. Kram

2012-02-02 @ 12:14:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback