wenchepenke

Tränings-dejt.

2012-04-17 @ 21:02:19

Jajemensan!
Idag hade jag och min underbara sambo haft en dejt på Prime fitness :) Inte ofta vi gör något tillsammans bara vi 2, men idag stämde det in så att vi kunna gå till gymmet och träna.
Jag gjorde mina 20 minuter på löpbandet. Det var tungt idag! Tyckte jag flåsade som bara den (Körde lite högre tempo dock...). Ville ge upp minst 5 gånger under dom minuter jag sprang, men jag var duktig och bet ihop :) Efteråt känns det som att man vill kräka upp lungerna och att hjärtat ska sprängas, men man har kämpat iaf! Och det känns förbannat skönt :)
Är grymt impad av Lars oxå. Fattar inte hur han kan kliva upp på löpbandet och jogga i 15 minuter på hastighet 10 utan att ha tränat just nåt på nästan ett år?? Inte flåsade han just nåt heller? Börjar undra om jag har nåt fel i kroppen som blir så slut?? Iaf: bra jobbat älskling :D
I morgon ska vi iväg igen!
Då ska jag komma ihåg att ta med mp3 spelaren. Går lite lättare att springa då.... Kosten börjar funka den oxå, så nu kan man börja få lite resultat tycker jag :) -2 kg på en vecka och det återstår 10 kg till som ska bort. Bara att kämpa på :)

Annars blev det en kaffe med Malin oxå :) Trevligt, trevligt! Inte ofta det klaffar så att man kan ses, men idag fick vi det att funka! Har så många fina kompisar som jag så gärna skulle vilja träffa oftare, men tiden sträcker ju inte till som vanligt :/

Nu ni, blir det Desperata hemmafruar och BB. Oh till det tänker jag dricka en kopp te och äta en Oopsie med något gott på :) Det får man som LCHFare.... ;)

Må så gott alla underbara!

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback