wenchepenke

Måndag igen då!

2012-04-02 @ 20:56:21

Tänk att det är måndag igen! Jaaa helgerna hinner man inte märka mycket till måste säga.. Dom går då så snabbt så. Jag har varit (ofrivilligt) ledig en hel vecka nu (pga egen sjukdom och barn som har vari sjuk), så nu längtar jag tills att få träffa arbetskompisar och pensionärer igen :) Blir 3 jobbdagar för mig denna veckan - vad jag vet nu. Det kan ju bli mera oxå... Kruxet denna veckan är ju att Lars jobbar kväll, så då kan inte jag ta på mig några kvällsturer!

Fredag åkte vi till Sundsvall för att hälsa på Joel, Marie, Kevin och Linus! ÄNTLIGEN blev resan av. Kära värld vad svårt det ska vara att få ting till att klaffa för alla och undvika sjukdom :S Jisses!
Men på 4:e försöket lyckades vi :)
God mat och en himmelsk efterrätt (Pannacotta)! Jäklar vad gött! Drink och cider bjöds det på oxå och sen spelade vi ett roligt sällskapsspel (som jag inte kommer ihåg vad heta). Ungefär såhär såg det ut:





Dagen efter var vi på Birsta city och IKEA (förstås). Handlade dock inte så mycket, men fick tag på en ny stekanna. Det var välbehövligt! Så nu kan jag grädda pannkakor åt mina älsklingar utan att det fastnar igen :D

Åt på något ställe där inne. Burgaren jag tog var väl sådär, men trevligt hade vi:)



Lördag eftermiddag åkte vi hem igen. Skönt att ha söndagen hemma tycker vi. Den fyllde vi upp med städning och JAG KOM IVÄG TILL GYMMET!!!! Följde Maries tips om att springa 2 min, gå 2 min i 20 min till att börja med i typ 2 veckor. Det gick förvånadsvärt bra måste jag säga. Kunne nog ha sprungit lite till, men jag måste låta kroppen vänja sig med träningen och inte köra för hårt.
Men i sin vanliga ordning så vaknade jag i morse med lite halsont och kände mig klen. Börjar fundera på om jag är allergisk mot träning? :) Jag som var i hyfsad shape innan Molly, nu känner jag mig bara "pluffsig". Usch!
Nä, hålla i träningen nu så kanske nåt kg försvinner.

Nu så har jag plapprat nog här!
Ska dona lite innan jag bör lägga mig.

Hej hopp alla glada :)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback