wenchepenke

Lost in space....

2012-04-03 @ 20:47:12

Mina känslor för dagen: lost in space!!
Vet inte riktigt vad det har varit med mig idag. Jag har varit så tankespridd och ofokuserad, liksom inte närvarande fast jag är där.. Ni fattar säkert vad jag menar. I allafall så är det en typisk dag då man inte har något på jobbet att göra! Borde hålla sig hemma för allas skuld :) Nä då, nu låter det ju värre än vad det var!
Grejen är ju den att är man på jobbet, så måste man vara fokuserad!
Jag verkligen hatar när mina tankar skingrar iväg och man knappt hör vad andra säger för man tänker på annat..
Så nej, det har inte varit en bra dag på jobbet!
Bara att sova gott inatt och hoppas på att huvudet följer med mig på jobbet i morgon :D

I morgon väntar en ny jobbdag, fast kort dag :) 7.30-12.30. Så då ska jag passa på att komma mig till gymmet och springa, sola och duscha innan Mollysen ska hämtas på dagis. Blir bara en snabbis på gymmen, men hey bättre än inget :)
Nu jävlar ska det bli andra tag! Så less på mig själv och min egen orkeslöshet! Måste bli en ändring nu.
Det känns ju så skönt efteråt, så varför kommer man inte ihåg det när man känner att man inte orkar träna?? Säkert så skulle man komma iväg oftare om man kunna bevara känslan..

Ha en shöööön kväll :)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback