wenchepenke

Wenche i et nötskal..

2011-03-12 @ 11:26:26

Såhär är jag:

- Vill gå ner i vikt  MEN  är totalt karaktärslös och älskar fika och godis...

- Vill spela handboll igen  MEN  tiden sträcker nog inte till...

- Vill jobba  MEN  finns inga jobb här i byn... (Får nog jobba som vikarie resten av livet känns det som..)

- Vill åka på solsemester med familjen  MEN  har inte råd!!

Varför alla dessa MEN??? Finns en hel del MEN jag kunna skriva upp, då blir jag nog bara deprimerad så det låter jag bli :) Det är väl de 3 översta jag funderar mest över.. Solsemester längtar jag nog bara efter pga av vintern och all snö som är nu.. :)

Tänk om jag bara kunna bestämma mig, nu SKA jag gå ner i vikt!! Strunta i godis, äta nyttigt och träna minst 2 timmar varje dag.. Det skulle ju funka, MEN det är så himla svårt!

Vore så mycket bättre om man bara kunna hålla sig till en plan. Kanske skulle behöva en livscoach?? :)


Kanske skulle bli såhär kvinnlig igen, haha haha :)



Får kämpa på lite mera med träningen då skulle jag tro!

Ha en härlig lördag alla!

// Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback