wenchepenke

Utkast: Mars 14, 2011

2011-03-14 @ 20:31:51

.1. Hur gammal är du om fem år? 34 år (IIIIIIIIIK)

2. Vem var den sista du träffade? sambon och mina barn.

3. Hur lång är du? 164 kort

4. Vilken var den senaste film du sett? Män som hatar kvinnor.. Somnade dock halvvägs ungefär :)

5. Vem ringde du senast? Hmmm...ja, vem ringde jag? syrran tror jag..

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Lars: är det kö eller??!

7. Var är dagens planer? Hade inga planer idag förutom att gå och träna! Det fixade jag iaf :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.. Ringer nästan aldrig om det inte är absolut nödvändigt.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Förra söndagen innan hon åkte tillbaks till Norge..

11. Vilken ögonfärg har du? Grrrrrröna =) 

12. När vaknade du idag? Vid 6 tiden av att Lars har telefonen på snooze i typ en halvtimme innan han kliver upp. Alla andra i huset vaknar förutom han :O

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Hemma och "hemma" i Norge

15. Vilken plats föredrar du minst? ICA fredag eftermiddag...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj... Svårt att säga, men troligen här i byn ?!

17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret.. Gör det fortfarande!

18. Vem fick dig att skratta senast? Christian

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? JAAAAAAAA!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika faktiskt..

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? Har bara bott här i Hälsingeland jag. Och Norge då.. Om man får räkna med det!

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det var nog maten jag åt innan alla öl som orsakade det, man får ju inte plats med hur mycket som helst ;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Flippflopp är en favorit, annars är det skönt att gå barfota oxå!

26. Är du social? Jag är ganska social av mig, fast ibland vill jag bara vara själv oxå :)

27. Vilken är din favoritglass? Glass är väl inte en jättestor favorit, men gärna gammaldags vaniljglass med chokladbitar i, norsk pistageglass eller choklad.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle betala av mycket räkningar för mig och Lars, sen fixa ett nytt badrum och åka utomlands med alla barnen. Disneyworld skulle nog vara roligt :) 

29. Tycker du om Kinamat? Njae... är väl ingen jättehöjdare, men visst, friterad kyckling med sursötsås och ris är ju rätt gott. Och Wok!

30. Tycker du om kaffe? Det hände något med mig under senaste graviditet. Började känna sug efter kaffe. Förr drack jag sällan ( och då helst caffe latte), men nu dricker jag varje dag! Fast mjölk måste jag ha i :) 

31. Vad dricker du till frukost? Te eller kaffe. Oftast te

32. Sover du på någon särskild sida? Höger som regel eller magen.

33. Kan du spela poker? Nej och jag är inte pokerintresserad heller.

34. Tycker du om att mysa? Jajjemen!! Bästa som finns i världen :) 

35. Är du en beroendemänniska? Beror väl lite på vad det menas med det? Är ganska övertygat om att jag är beroende av choklad iaf :)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte som jag känner personligen..

37. Vill du ha barn? ööhhh.. jag har ju redan 4 och fabriken är inte riktigt stängd än om jag får som jag vill ;)

38. Kan du några andra språk än svenska? Norska! och engelska hyfsat.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja. Då jag fick äldsta barnen och var svårt sjuk..

40. Föredrar du havet eller en pool? Jag kommer från en kustby så såklart säger jag havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Blir oftast mat. Lite scrapbookgrejer och kläder ibland.

42. Äger du dyra smycken? Nej! Bär inte smycken så ofta och förstår inte meningen med att bära så dyra smycken så man ska gå och uroa sig för att tappa dom. Slarvig som jag är, skulle det säkert hända mig :)

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Spaghetti och köttfärssås.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Kan inte välja bara en... Lars och jag har sjukt kul tillsammans.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret efter keisarsnittet.

47. Vad har du för ringsignal? MaryAnn`s place med Volbeat

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej dom är nog borta för längst

49. Flirtar du mycket? Nej har väl aldrig varit särskilt flörtig.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i min soffa då jag bodde i lägenheten. Tog den själv :)

51. Kan du byta olja på bilen? Har fyllt på olja, men aldrig bytt :) skulle nog klara av det om någon säger åt mig hur jag ska göra :D

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej men jag fick böta för att köra utan bälte en gång. 1500 kr som sved rätt hårt i plånboken för en stackars dåvarande student..

53. Vilken var den senaste bok du läste? En alkoholikers dagbok

54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Klart jag gör det :)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 i köket då jag gjorde mat, men föredrar Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handellista i lördags

59. När var du i kyrkan senast? Dottern döptes för en vecka sedan, så det måste bli då.

60. Vilka personer utmanar du? Mig själv för det mesta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback