wenchepenke

Uppdates...

2011-03-21 @ 07:51:05

Några dagar sen jag skrev igen nu, men det har varit lite fullt upp och vi har inte varit hemma osv..

Iaf, i fredags blev katten hämtat och avlivad :( Jag vet att jag gjorde rätt, men det gör ont ändå. Städade bort alla sakerna igår. Matskålen, korgen, kattlådan... Kändes lite extra då! Och tanken att hon inte finns mer känns jobbig! Grät en skvitt efter hon hade åkt, men vore väl konstigt annars! Vore mera konstigt om jag inte brydde mig alls. Så nu har jag bestämt att jag inte vill ha flera djur, det är på tok för jobbigt när dom blir dålig och måste avlivas helt enkelt!! Tror inte mitt psyke orkar med det en gång till :S

Lite senare på kvällen åkte vi till underbara Getryggen! Dags för den efterlängtade pimpeltävlingen som alla barn och sambo har längtat efter :)
Tyvärr fick inte Eirik följa med för han hade andningsbesvär på natten till fredag så då vågade jag inte chansa.. Fick kortisontabletter på fredagen då hans vanliga mediciner inte fungerade.. Så nu mår han bra!
Väl uppe i Getryggen var det gott och varmt i stugan kan jag säga :D 31 grader inne då klockan var 9.
Vi satt som zombier hela gänget för att det var så varmt! haha.
Och i och med att det vart så varmt, så blev vi ju trötta alla, så kl 22 var det mörkt och tyst i stugan :D

Lite kort från Getryggen:




Christian gör i ordning för skoterfärd.


Redo!


Storfiskarn som inte fick någon fisk :)

 


Lite soppa efter pimpeltävlingen! Barnen fick godis.


2 Stycken som njuter :)

 


Såååå trötta efter en heldag ute!

Så nu ser ni hur mysigt vi har haft det i helgen! Underbart väder, underbara människor, underbara familjen <3

 

Livet blir inte mycket bättre än så <3

 

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback