wenchepenke

Trött i trynet og trang i ävva..

2011-03-26 @ 08:34:25

Sitter här och försöker vakna, men det verkar vara omöjligt idag! Är så inni norden TRÖTT och jag vet inte riktigt varför??! Livet lunkar på i sin vanliga takt, jag somnade i vanlig tid och fick sova tills halv 7. Har ingen riktigt förståelse för att jag är såhär trött i dag... Är väl bara one-of-these-days kanske...
Får hinka i mig lite kaffe sen, så kanske jag vaknar till liv oxå :)

Full fart på kidsa iaf.. Dom har fått i sig frukost, alla 4, och nu ska dom klä på sig och gå ut så här tidigt på morgonen.. Klockan är ju för fan bara 8.15. Ska man neka dom att gå ut, eller vara glad för att dom VILL vara ute??? Har inte riktigt bestämt mig för det än, så idag får dom gå ut :) Dom får såklart inte gå och knacka dörrar och leta kompisar... :)


Lars jobbade långdag igår, 05.42 - 20.00. Längtades tills han skulle komma hem, men vad händer?

Jag gick upp och la pojkarna och kom ner vid 21.00 tiden, då ligger min underbara Lars <3 och sover som en sten på soffan! Helt slut, stackarn... Så jag tror vi kanske sa 3 meningar till varann innan han somnade. Hade inte hjärta att väcka honom heller, så han fick sova på soffan helt enkelt.. Så klockan 6 i morgon var det dags för honom att gå till jobbet igen. Jobbar bara till 13 i dag iaf, så vi kanske får lite mera tid tillsammans :)


Klockan 11 idag tänkte jag och alla barn går till Missionskyrkan på barnloppis!! Man kanske kan göra några fynd där?? Tycker att det är roligt att gå på loppis jag, man kan hitta dom otroligaste saker där.. Nu är det iof bara ett loppis med barnkläder, men dagiskläder är bra att ha! Kläder det inte gör så mycket om det blir lite fläckar eller hål på.

Nä nu blir det några koppar med kaffe, sen ska jag försöka koka ihop köttfärssåsen till Lasagnen vi ska äta idag :)

Ha en underbar dag!

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback