wenchepenke

Soligt värre :)

2011-03-15 @ 13:20:35

I morse då jag klev upp och titta på gradstocken tänkte jag: Ååååååå nej!!! Jag orkar verkligen inte en kylig period till nu.. -18 grader nu i mitten på mars känns inte passande för min del. Och jag VET, vintern behöver inte vara slut nu! Kan ju hålla i sig till April - minst!

Men nu utöver dagen här har det ju faktiskt blivit riktigt skönt ute :D Det gillar jag. Nästan så att man vart svetting när jag gick till dagis och hämtade Benjamin! Men man ska ju inte kle av sig än... Man ska svettas in våren har jag hört... Nå ja!

Christian åkte skidor hem, och såhär såg det ut:

Han kryper upp för lilla kullen, medans storebror står bak och stressar upp honom! :) Syskonkärlek på sitt bästa!

 


Härrrligt väder ute, man kan ju inte annat än att vara glad :P

Nu blir det till att packa på iaf 3 av 4 barn och mig själv och styra kosan mot BVC. Dags för lite vägning, mätning och sprutor! Komma ihåg att handla suppisar till barnet innan vi går hem oxå. Hon fick feber förra gången, så denna gången tänker jag vara förberedd :)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback