wenchepenke

monday morning!

2011-03-07 @ 08:41:17

Sitter här och försöker komma på nå bra musik som jag skulle vilja ha på mp3 spelaren när jag tränar, men kommer inte på nåt??!
Lyssnar lite halvt på rixfm på webben för att hitta något, men inget som har fastnat än... Jennifer Lopez sin "on the floor" är jättebra. Den finns där redan, men något annat då?!

Blev ett kort pass på gymmet igår. Kort som sagt, maghe***te krånglar! Vet inte riktigt vad det är, men ont gör det. I går då jag var på gymmet, sto det en kille bredvid mig på löpbandet som hade med sig en film på USB-minne som han tittade på medans han gick. Gav ju mig en god idè :) Har ju Apocalypto på et USB- minne som jag kan ta med mig och titta på. Kanske jag äntligen får se den :)

Nä nu blir det lite fixa här. Ska dricka klart min Nutrilette, sen blir det disk, tvätt och allt det vanliga. Sen ska jag iväg och skriva på ansökan för semestervik. Känner väl inte sån stor lust att jobba, men man måste väl..



Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback