wenchepenke

Lugn torsdag förmiddag..

2011-03-31 @ 10:08:24

Några dagar sedan jag skrev igen nu, men har inte haft någon lust att skriva och inte haft något att skriva om heller för den delen.. Vad har hänt dom senaste dagarna då?

Söndag var vi ute på Gårdstjärn och anglade med pojkarna.. Fick 2 gäddor som inte var särskilt stora :P Det började blåsa rätt mycket och KALLT så det blev inte så många timmar där ute.. På kvällen fick vi mat av Gerd! Orientalisk färsgryta! Sååååå gott!!

Måndag såg vi knappt barnen :) Dom har fått cyklarna nu, så nu är det bara det som gäller!
Tisdagen såg ganska lik ut. Tränade måndag och tisdag själv - SKÖNT! Börjar bli stärkare nu. Orkar lyfta mera och löpningen går oxå framåt! Härligt :D

Onsdag var vi på "hemlig utflykt" med alla barn! Även Molly fick följa med för första gången! Hon tyckte det var jätteroligt och plaskade på som bara den.. Blev lite grin och bråk på barnen sen, men det brukar bli så efter bad. Man blir trött och slut!

I dag har jag och Molly varit ut på promenad. Var faktiskt kallt ute i dag :S -14 grader då jag klev upp. BRRRRRRRRRR! Nu får det räcka med kylan. I morgon är det ju 1. april och då vill jag ha vår!!!!! Har faktiskt sett lite vårtecken ute i trädgården. Börjar spira lite grönt i ett hörn :D
Jag har även gjort chokladboll-smet för i dag ska Benjamin och jag göra chokladbollar! Har lovat honom det, så det blir mysigt. Bara han och jag...

Sen i kväll ska jag försöka göra lite flera tack-kort från dopet. Jag har gjort 3 så bara 9 kvar att göra.. Tar ju lite tid när man ska göra egna, personliga kort. Men jag känner att jag vill göra det i stället för att skicka ut standard kort som man brukar. Har fått för mig att det är lite roligare att få kort som är "hemsnickrade" :) Sen tycker jag att det är roligt att göra dom oxå...

Nä, nu börjar det visst bli dags för lite välling och förmiddagsluren till prinsessa Molly hör jag... Hon börjar bli lite kinkig där hon sitter!

Have a nice day :)

// Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback